juliahhh.blogg.se

Imorrn <3

Kategori: Allmänt

Heiii!!!! Sitter här och funderar på vad jag ska blogga om, som vanligt ;). Men aja, iaf. Ville bara berätta att imorrn är  det sista dan i skolan, sen äre JULLOV!!!! Först samlas hela skolan ute på skolgården klockan 08.00, och så marscherar (stavning) vi bort till kyrkan. Där får man tex. höra folk sjunga och tal från rektorn m.m. Sedan går vi till vårat klassrum och fikar lite, Gött! Man tar med eget fika ;). Sen ska vi se det vinnande laget i 9:an spela volleyboll mot lärarna + våran vaktmästare Bengan. (Hela högstadiet hade volleybollturnering igår) . Efter dee ska vi äta lunch, det blir gröt, fast gillar inte den äckelpäckel sörjan. Sen slutar vi för daan, typ 11.00. Sen får vi se vad jag hittar på efter skolan, kommer nog fika nånting med familjen (men inte mamma, hon jobbar då).
Sen på Fredag (NÄRE ÄR JULLOV! :D) ska vi till ett ställe och äta vegetariskt julbord. Och kaanske ska jag vara med min kompis Louise, annars är vi i helgen. Sen på måndag äre ju såklart julafton, blir så mysigt och kul! :D 
 
Det kommer tyvärr ingen bild nu, för lilla jag är ju så lat.
 
Men aa, vi hörs så länge! God jul! :)<3
 
//
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: