juliahhh.blogg.se

Tandställning + Chokladbollar!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har jag faktiskt fått tandställning...en sån där som sitter fast i gommen. Det gjorde inte ont att sätta i den, men HERREJESUS GUD vad det skaver på tungan, är helt ILLRÖD. Vi bara slita ut den och bränna upp den och allt vad man kan göra...BLÄ för tandställningar säger jag bara! :S
 
Idag har jag varit i skolan, slutade 15:20, vilket inte är så kul på en fredag när man är trött..:/ Aja men efter skolan var jag med en kompis, vi gjorde inget speciellt. Höll mest på med hennes dator och padda
(ipad för er som inte vet xD).
 
Sen hemma så har jag ätit middag och bakat chokladbollar. Här kommer lite bilder på det!<3
(orkar ej redigera dom idag). Dom blev (BLIR, JULIA!!!) lite missbildade, höhö xD
 
 

 
//
 
 
 

Kommentarer

  • J O Y ▲ säger:

    Gott med chokladbollar!

    Svar: Mm!
    Julia Nygårds

    2013-02-21 | 06:00:11
    Bloggadress: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här: