juliahhh.blogg.se

50 saker du kanske inte visste om mig?

Kategori: Allmänt

 Tänkte göra "50 saker du kanske inte visste om mig" !!
Eftersom jag har no life. Så vi kör igång!
 
1. Jag har 2 bröder.
2. Jag är vänsterhänt (Det är bara jag i min klass som är det).
3. Jag gillar inte kyckling, gröt, och köttfärssås med spaghetti.
4. Jag kan titta i kors med ett öga.
5. Jag har glasögön.
6. Jag är fruktansvärt lat, vilket leder till att jag inte går på nån sport eller aktivitet, och har ingen hobby.
7. Mina idoler är one direction <3.
8. Jag HATAR bitchiga och taskiga personer.
9. Jag blir väldigt lätt generad/röd i anskitet.
10. Jag äter nästan alltid glass xD och älskar godis.
11. Jag har aldrig haft uppsatt hår i skolan.
12. Jag har en katt :).
13. Jag har dålig fantasi.
14. Jag bor i en lägenhet typ, fast det är lixom 2 lägenheter i ett hus. xP
15. Jag har ett jättejätte stort rum, med 2 bigga fönster.
16. Jag har ett rum som ligger mellan vardagsrummet och hallen, och då måste man gå igenom hela tiden.Men jag stör mig inte på det.
17. När vi firar jul (som nu) har vi granen i mitt rum, eftersom den inte får plats nån annanstans.
18. Jag har fobi för spindlar.
19. I skolan hänger jag alltid med samma personer, vi är lixom en grupp.
20. Jag härmar ofta andra, eftersom jag inte har nån fantasi xDD.
21. Jag har jättejättejättejättejätte nära till skolan, typ 100 meter.
22. Min favoritfärg är turkos.
23. Min favoritmat är Tacos och pizza.
24. När jag är med kompisar har vi oftast tråkigt och inget att göra.
25. Jag har inte en egen dator.
26. Jag har en touchmobil, fast en stenålders. DEN SUGER FETT!!! (Man kan inte ha spel på den).
27. Vi har ingen apple - grej i huset.
28. Jag hatar oftast idrotten i skolan.
29. Det är ofta tråkigt att gå i skolan, förutom kompisarna då.
30. Jag går i 7D.
31. När jag var mindre, var mina ben olika långa.
32. Jag stavar nästan aldrig fel, har kunnat stava innan jag gick i skolan.
33. Jag skriver väldigt fort på tangentbordet.
34. Jag jobbar väldigt snabbt i skolan, därför ligger jag oftast före alla andra.
35. Jag vill ha ett till hål i örat så att jag har 2 i det ena, och 1 i det andra.
36. Jag säger inte mycket på lektionerna, och räcker nästan aldrig upp handen.
37. Jag älskar mitt hår.
38. Jag ska få tandställning, pga. att jag biter snett.
39. Jag bakar väldigt ofta, för att det är kul. Och gott! :3
40. Jag har nästan aldrig nått att göra hemma, därför är jag med kompisar ist.
41.Jag hatar vintern, förutom att åka slalom och att det kan vara mysigt när det är jul.
42. Jag har nästan alltid ont i huvudet.
43. Jag fyller år på sommaren, i augusti.
44. Jag hade inget emot att få glasögon, jag fick det när jag var 12.
45. Jag tycker det är ganska tråkigt att se på film.
46. Det är aldrig nått bra på tv.
47. Jag tycker inte om när folk stirrar på mig. O_O
48. Jag har gått på gymnastik, simning och piano.
49. Mitt favoritdjur är katt.
50. Just nu har jag JULLOV!!! :D :D :D
 
Så, där har ni det! 50 saker om mig!
Om ni undrar något mer är det bara att kommentera! (y)

Hoppas ni gillade detta, så hörs vi!
 
//

Kommentarer

  • Pinky säger:

    hej, fin blogg!!!! såg att du oxo kollade på min blogg, kul!
    i nästa inlägg skriver jag var jag köpt nagellacken!
    följ gärna min blogg!

    Svar: Tack!!!! Japp! :)Guuud va bra, tack tack tack!!!!!!Japp, den är bra!!! :) Sååg det nuuu, den som hade en "pink" pil tyckte jag var jättesnygg, snyggast! ;) Vet du om den finns kvar på hm, och vad den kostade? Tack!!! ;)
    Julia Nygårds

    2012-12-20 | 15:42:19
    Bloggadress: http://pinknaills.blogspot.com
  • Ylva Bröms säger:

    Haha, vi måste hitta på något, annars dör vi av tristess! xD
    *STIRRAR* XD

    2012-12-25 | 15:10:08
    Bloggadress: http://ylva.blogg.se
  • Julia säger:

    Japp hah xD

    2012-12-26 | 22:52:26
  • Pinky säger:

    sorry för sent svar. vet inte om den finns kvar på H&M men hela trion med nagellack kostade ca 40 kr ( det var alltså ett paket med två andra lack, metallica blå och silver)
    Ps. På finlandsvenka heter rosa eller skrikrosa "pink"
    hoppas det hjälpte!

    Svar: Ok, tack!
    Julia Nygårds

    2012-12-29 | 14:47:54
    Bloggadress: http://pinknaills.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: