juliahhh.blogg.se

Mini Haul - Gina Tricot, Albrekts Guld, Glitter och Ica Maxi

Kategori: Allmänt

 Hej hej! Nu tänkte jag göra en liten haul på det jag köpte igår!
 
 
På Gina köpte jag 2 nagellack. Paljett - nagellacket är i nummer 73 Disco, och kostade 39 :-
Och det blå är i nummer 15 petrol, och det var på rea så det kostade bara 10:-
 
 
Sen på Albrekts Guld köpte jag 2 örhängen på rea. Dom här typ guldiga kostade ungefär 15:-
 
 
Och så köpte jag dom här typ svart/guldiga örhängena för typ 5 - 6:-
 
 
På Glitter köpte jag typ 20 mini - hårnålar för 5:- på rea.
 
 
Och så köpte jag dessa guldiga blom örhängen. Dom kostade 12 - 13:- på rea.
 
 
Och så köpte jag detta svarta pärl - armbandet för 12 - 13:- på rea.
 
 
Och sist men inte minst, på Ica maxi köpte jag detta nagellacket från Nordic Cap. Det är i färgen NP02.
Det var på rea så det kostade bara 5:-
 
Det var allt jag köpte! Men vi hörs så länge!
 
//
 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Hej på dig:)
    Jag har en frågestund på bloggen:)
    Du är jätte duktig på att blogga:)
    Kram Ellen

    Svar: Hej, Tack du med :)
    Julia Nygårds

    2013-01-13 | 16:41:20
    Bloggadress: http://ellensdays.devote.se

Kommentera inlägget här: