juliahhh.blogg.se

Haul - Gekås Ullared, Jysk, IKEA och Lindex

Kategori: Allmänt

Heej!
Jag har själv kommit fram till (Som vanligt xD), att jag lägger ut bilder. Men jag kom på att jag hade ju varit på lite andra ställen oxå så det blir nog ett lite längre inlägg! Men nu börjar vi! :)
 
Först tänkte jag visa det jag köpte på Gekås Ullared.
 
 
Köpte detta rosa/lila glittriga nagellacket från Claudia. Nummer 159 i färgen "Sparkling purple".
10:-
 
 
Och ett till nagellack från Claudia, orangeskimrigt. Nummer 1 i färgen "Sunrise special". 10:-

 
Ett till svart nagellack från Claudia. Nummer 157 "Just black". 10:-
 
 
Kubiss - nagellack. Typ Grönt. Nummer 63. 10:-
 
 
10 ögonskuggs - applikatorer. Typ 6:- för alla.
 
 
En ögonskuggspallet från Wet n Wild, med tre färger. Det medföljer 2 applikatorer. Nummer E380B i färgen "Walking on Eggshells". 30:-
 
 

 
En extra bild. ;)
 
 
Kubiss Fine eyeliner. 11:-
 
 
Så ser penseln ut. :P
 
 
Garnier Roll On - Anti dark circles, Skiiitbra! :D 72 - 73:-
 
 
Hair Donat, Dounat? / Hår munk. Typ 12:-
 
Utredningskam (Den sliter inte lika mycket på håret). 5:-

 
Depend - Nagellacksremover. 16:-
 
 
Claudia - Nagelfil med 4 steg. 5:-
 
 
Andra sidan på filen.  ;)
 
 
Vita pärl örhängen. 10:- 
 
Svart/Vit - Randig tröja. 120:-
 
 
Svart stickad tröja. 80:-
 
 
Grå Scarf/ Sjal. 10:-

 
Sminkborst - set. 13:-
 
Jag köpte även ett vitt linne, en poncho och en pyjamas. Men jag glömde ta kort på det, och jag orkar inte göra det, såå.....xD. Köpte även underkläder, men visar ej det.
 
Nu kommer sakerna jag köpte från Jysk.
 
 
En turkos klocka. Den var på rea, så 25:-
 
En prydnadskudde. Fast egentligen i 2 delar; Innerkudde 20:- (På rea). Turkost fodral: 12/13 :- (Oxå på rea).
 
Sen saker från IKEA.
 
 
En spegel som jag har satt fast i väggen, som man kan dra ut. (Har letat efter en sån ett tag!). 79:-
 
 
Tvättkorg. :P 29:-
 
Och sist men inte minst... (Jo minst saker! xD) Lindex.
 
 
Gråa benvärmare. 15:- (På rea).
 
Det var allt jag köpte!

Jag hoppas ni gillade detta och om ni undrar över något så är det bara att kommentera!
 
Kramkram, så hörs vi!
 
//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: