juliahhh.blogg.se

Dageeen + Slalom! (Kommentera!)

Kategori: Allmänt

Hej hej! Idag så har jag varit i skolan och haft so,no,eng, lunch och idrott. Chill dag, förutom på engelskan där man skulle börja och skriva på en jäkla sago-berättelse o_o. Aja...Men slutade i allafall 13.05 så det var ju skönt!
Imorrn har jag sovmorgon till 10.10! :) (y)

Nu på kvällen (ungefär 7 till halv 9) har jag varit och åkt slalom för första gången på detta året!
Jag fick värsta krampen i vaderna och ont i fötterna :/, Men det var nog bara ovana. För jag har ju åkt många gånger förut! ;)
Annars var det roligt :D
Och vi har skaffat säsongskort där så de e bra!

Aja, men det var väl allt som jag hade att säga just nu!

Glöm inte att kommentera! (y)
För jag vet inte alls vad jag ska skriva om, och vad ni vill att jag ska skriva om.
Vi hörs!

//

Kommentarer


Kommentera inlägget här: