juliahhh.blogg.se

Sorry! + Länk

Kategori: Allmänt

Hejsan Svejsan!
 
Förlåt för att jag ALDRIG bloggar!!! Jag vet att jag är såååå tråkig. Men jag orkar bara inte blogga när jag vet
(iaf tror) att ingen läser bloggen! (Förlåt om det är nån där ute som gör det). Jag vet inte vad jag ska blogga om helt enkelt! Ni måste hjälpa mig och skriva vad ni tycker är bra/ ej bra. Och kommentera så jag kan tex.göra
This or That, Question of the day m.m!
 
Jag hoppas ni försöker hjälpa mig och stötta mig så att jag ej lägger ner med bloggandet!
Jag ska försöka vara så aktiv jag bara kan!
 
Nu till "länken" :P. Jo ni vet Ylva på "sunlight.blogg.se" Har nu en ny blogg "teardrop.blogg.se"
Ville bara meddela detta!
 
Men ni får ha det så himla bra, så hörs vi senare! Herrå!
 
//
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: