juliahhh.blogg.se

Skolan + 2 bästa?

Kategori: Allmänt

Heej hörni!
 
Idag var det väl en hyfsad dag. Först hade vi tyska (sovmorgon i 2 tim innan jaow! ;D) Sen lunch direkt, som NEVER EVER ALDRIG är god!!!! x( Sen hade vi matte,svenska och engelska. Vi har vanligtvis syslöjd efter det med syfröken var sjuk idag så lektionen var inställd! (y) Så slutade 14.00! :)
 
Men ni vet på youtube när en del har "2 bästa" där de visar 2 bästa mascaror, puder, ögonskuggor osv?
Vill ni att jag gör det på bloggen (med bilder)? Tänkte att det kunde vara en kul grej sådär, men ni får väl kommentera vad ni tycker!
 
Men jaa, jag hade inte så mkt mer att säga!!
Jag vet att jag är hemskt dålig på att lägga ut bilder, så här kommer en bild...x))
 
 
 
 
Om ni undrar över något så kan ni antingen kommentera eller skicka ett mail till mig/ [email protected]!!
 
Men vi syns! (:
 
//
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: