juliahhh.blogg.se

Haul! Rusta & Hemköp

Kategori: Allmänt

Hejsan! Nu kommer En haul på det som jag köpte i helgen typ ;)

På Rusta köpte jag en mascara från Maybelline New York, "The falsies volum express waterproof". Bara 49:-, cheap cheap! Har testat den, och den funkar helt ok! (:
 
 
Sen på Hemköp köpte jag lite smågrejer och allt för 10:- styck. Vart så glad när jag såg att det fanns nordic cap smink där! iiiih! ;D Läppglans, läppstift & nagellack.
(Fast jag köpte inget nagellack, Men har ett sen förut därifrån).
 

 Ett rosa och ett naturligt, beige -  glittrigt läppstift. I färgerna: LS01 och LS03.
Och i botten av läppstiftet så är det som en liten glas"kork" med typ ett läppglans i.
 
 
Ett läppglans i nån naturlig färg, dock så står det inte vilken/vilket   färg/ nummer.
 

Ett nagelvårds - set. Det var så fina färger så jag köpte det ;). Det kan ju vara nödvändigt...!
 
 
En turkos/ljusblå liten ram, som passar i färgerna till mitt rum ;)
 
 
 
Sist men inte minst en liten brödkorg eller en korg som man kan ha saker i :).
 
Men det var allt jag köpte! (Har bakat chokladbollar nu igen, för det är ju så gott). ;)
 
Men vi ses alla fina läsare!<3

 //
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: