juliahhh.blogg.se

God Jul! <3 (y)

Kategori: Allmänt

Hej, och god jul!! Sitter här och dricker julmust. Har hafr en jättebra dag, och fått jättefina presenter!! Är jättenöjd! Tack så mkt!! :)<3
 
Tänkte visa vad jag fått av farmor, mamma, pappa och lillebror William! Fick oxå en stickad tröja, men den visste jag ju redan om! Den finns i ett annat inlägg! (Ignorera mina fula pilar, HAHA xD)
 
 
Rosa pil: Armband med diamanter i.
Blå pil: Örhängen
Svart pil: Presentkort på 300 kr.
LjusGrön pil: Presentkort på 300 kr.
Brun pil: Puderborste, Foundationborste, eyeliner borste, concealer borste och ögonskuggs borste.
(Gjorde ingen ordning).
Röd pil: Rosa kulspetspenna.
Gul pil: Jättebra Nivea hudkräm, som doftar ljuvligt och är jättebra!!
Orange pil: Gele kit för naglarna.
Lila pil: Röd mugg/skål. Låg kolor i den. ;)
MörkGrön pil: Toffifee choklad och marabou choklad Frukt&Mandel.
Vit pil: 100 kr xD.
 
Såå det var mina julklappar! God jul och gott nytt år!!

Ses!!<3
 
//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lollo säger:

    god jul i efterhand :)

    Svar: dsm (:
    Julia Nygårds

    2012-12-29 | 00:05:28
    Bloggadress: http://lollog.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Hej!

    Jätte fin blogg!
    kolla gjärna in på min blogg och lämna en komentar.

    Svar: Tack! :)
    Julia Nygårds

    2012-12-29 | 20:00:15
    Bloggadress: http://ellensdays.devote.se

Kommentera inlägget här: