juliahhh.blogg.se

Go kväll!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit med en kompis. Vi har inte gjort speciellt mkt, haft ganska tråkigt faktiskt xD. Senare på kvällen, bakade jag, farmor och min lillebror William ischoklad och rischoklad. Men i stort sett var det bara jag och farmor som bakade, hehe. Ska snart lägga mig, för det är ju skola imorrn. Imorrn har vi inget speciellt i skolan. Men på tisdag ska vi ha volleyboll - turnering och gå till en annan skola och vara där hela dan. Det är tjejer mot tjejer och killar mot killar ofc. Tråkigt... Men vi får tagga varandra och hoppas på att vår klass vinner! Heja tjejer!! På onsdag är det också en helt vanligt tråkig skoldag. Och sist men inte minst på torsdag slutar vi för den här terminen, och får jullov (Y)!! Vi ska gå till kyrkan, och sen får vi julbord i matsalen, mums! :)
 
Men vi hörs väl nån dag snart, vi får se om jag kommer på nått att skriva :P
 
//

Kommentarer


Kommentera inlägget här: